Om forfatteren

Achilleas Boukis

Lektor i Marketing, University of Birmingham (England)

Forskerne formidler

Forskerne formidler

Videnskab.dk udgiver både artikler skrevet af journalister og forskere. Når forskere står bag, er artiklerne mærket op som ’Forskerne formidler’. Forskerartikler bliver udgivet takket være støtte fra vores partnere: Lundbeckfonden, Danmarks Grundforskningsfond, Aalborg Universitet, Roskilde Universitet, Syddansk Universitet og Region Hovedstaden. Videnskab.dk's redaktion prioriterer indholdet og styrer de redaktionelle processer, uafhængigt af partnerne.

NFT’er: Sådan afsøger top-brands som Nike og Prada det nye marked for digitale aktiver

Med eksklusive NFT'er prøver store mærker at aflure, hvad de kan få ud af den nye teknologi – men der er også meget, der kan gå galt.

NFT crypto dollars penge marked erhverv brands Nike Prada virtuel kollektion

NFT'er (Non Fungible Tokens) vinder frem, i takt med at firmaer dypper tæerne i det nye marked. Men hvad er de, hvordan kan man tjene penge på dem - og kan det ikke gå galt? (Grafik: Shutterstock)

Annonce:

\ Video

Video, video, video!

Foretrækker du at se historierne udfolde sig i levende billeder? Så tjek vores seneste videoer, eller følg Videnskab.dk på YouTube.

Find flere videoer

\ Podcast

På med hørebøfferne!

Luk øjnene, og lad forskernes viden strømme ind ad øregangen. Her finder du Videnskab.dk's seneste podcasts.

Lyt til flere podcasts