Om forfatteren

Rasmus Karkov

journalist

Uddannet fra Danmarks Journalisthøjskole, Aktuelt og Berlingske Tidende i 2002. Har siden arbejdet som journalist og redaktør. Via mine ansættelser på Nyhedsavisen, Information, Egmont, Bonnier, Sjællandske Medier, Mediaprovider og Viasat har jeg et vidt forgrenet netværk indenfor elektroniske og trykte medier. Medforfatter til bogen Alt går efter planen – Sagaen om Nyhedsavisen. Læs mere om Rasmus: rasmuskarkov.wordpress.com

Virksomheder har ikke kun ét brand

Hvis en organisation skal trænge igennem med sin kommunikation, må den tage udgangspunkt i modtagernes fortælling om organisationen. De fortællinger gør op med tanken om, at man kun kan have ét brand.

Virksomheden Arla presser på for at skabe et idyllisk Morten Koch billede af mejerierne, som alle godt ved ikke passer med virkeligheden. Men hvis man er ude på deres besøgsmejerier, gør medarbejderne selv opmærksomme på, at det ikke er som det idylliserede billede. Så hvorfor ikke tage den fortælling med ind i kommunikationen? siger Trine Susanne Johansen. (Foto: Colourbox)

Annonce:

\ Fra arkivet

Det bedste fra arkivet

Gå på opdagelse i mere end 35.000 artikler.

Søg i arkivet

\ Video

Video, video, video!

Foretrækker du at se historierne udfolde sig i levende billeder? Så tjek vores seneste videoer, eller følg Videnskab.dk på YouTube.

Find flere videoer

\ Podcast

På med hørebøfferne!

Luk øjnene, og lad forskernes viden strømme ind ad øregangen. Her finder du Videnskab.dk's seneste podcasts.

Lyt til flere podcasts