Om forfatteren

Rasmus Karkov

journalist

Uddannet fra Danmarks Journalisthøjskole, Aktuelt og Berlingske Tidende i 2002. Har siden arbejdet som journalist og redaktør. Via mine ansættelser på Nyhedsavisen, Information, Egmont, Bonnier, Sjællandske Medier, Mediaprovider og Viasat har jeg et vidt forgrenet netværk indenfor elektroniske og trykte medier. Medforfatter til bogen Alt går efter planen – Sagaen om Nyhedsavisen. Læs mere om Rasmus: rasmuskarkov.wordpress.com

Computerspil er fremtidens reklamesøjle

Computer- og konsolspil passer perfekt til annoncer, men hidtil har annonceringen været tilfældig. Danskere er klar med forretningsplan, de mener sikrer synergi mellem spil og annoncør.

Deciderede reklamer ser man typisk i sportspil som i EAs fodboldspil FIFA.
Her er der reklamer på bannerne omkring banen og på spillernes trøjer, præcist som i virkeligheden. (Foto: Colourbox)

Annonce:

\ Fra arkivet

Det bedste fra arkivet

Gå på opdagelse i mere end 35.000 artikler.

Søg i arkivet

\ Video

Video, video, video!

Foretrækker du at se historierne udfolde sig i levende billeder? Så tjek vores seneste videoer, eller følg Videnskab.dk på YouTube.

Find flere videoer

\ Podcast

På med hørebøfferne!

Luk øjnene, og lad forskernes viden strømme ind ad øregangen. Her finder du Videnskab.dk's seneste podcasts.

Lyt til flere podcasts