NASA: Nej, vi kidnapper ikke børn og gør dem til slaver på Mars
03 juli 2017

Rumagenturet NASA forsøger at udforske rummet, løse gåder om livets opståen og finde svar på spørgsmål, der kan hjælpe videnskabelige fremskridt på vej.

Men det er ikke alle, der er sikre på, at der ikke ligger andet bag, og derfor bliver rumagenturet gang på gang skudt i skoen, at nyhedshistorier om teleskoper og rumskibe, der sendes ud i rummet egentlig bare er en facade, der skal dække over de horrible og luskede ideer, de grumme videnskabsmænd i organisationen kommer på.

Sådan lyder det også i den seneste opdatering fra et velomtalt konspirationsradioprogram med Alex Jones, som USA's præsident Donald Trump er kendt for at lytte til fra tiden til anden. Her fortæller han nemlig, at NASA kidnapper børn, sender dem til Mars og bruger dem som slaver.

Det skriver Washingtonpost.com

Konspirationsteoretikeren, der i programmet har besøg af en anden kendt konspirationsteoretiker Robert Steele – der også er tidligere CIA-agent – fastslår, at der ikke er tvivl om, at rumagenturet har gang i et børneslaveforetagende på den røde planet, der i øvrigt er minus 81 grader og umulig at trække vejret på på grund af den store mængde kuldioxid, der er omgivet af.

»Det slår måske jer lyttere som helt hen i vejret, men vi tror faktisk på, at der er en koloni på Mars, der er befolket af børn, der er blevet kidnappet og sendt ud i rummet på en 20 års-mission,« siger Robert Steele i udsendelsen ifølge Washington Post

Han fortsætter med at fortælle, at børnene ikke har andre muligheder på Mars end at blive slaver for NASA, hvis de skal overleve.

Det er folkene hos NASA dog ikke helt enige i. De har derfor udsendt en udtalelse, hvor de slår fast, at radioprogrammets teori er noget værre vås.

»Der er ingen mennesker på Mars. Det er aktive rumbiler. Der var et rygte i sidste uge om, at det ikke er tilfældet. Men det er der. Men der er ingen mennesker,« lyder det fra Guy Webster, der er talsmand for udforskningen af Mars hos NASA.